Informace k nadcházejícímu běhu Agory

Základní organizační informace

Datum konání: 3. a 4. listopadu 2018
Místo konání: Středisko Teiresiás, Komenského náměstí 2, Brno
Hlavní organizátor: Teiresiás – Středisko pro podporu studentů se specifickými nároky
Hlavní partner: Deloitte
Agoru 2018 finančně podpořil Nadační fond Českého rozhlasu ze sbírky Světluška.

Občerstvení: pro účastníky bude zajištěno občerstvení v průběhu soboty i neděle včetně obědů a sobotní společné večeře
Ubytování: pro účastníky, kteří o ubytování projevili zájem při registraci, bude ubytování za dotovanou cenu zajištěno v hotelu Palacký, GPS 49.2313150N, 16.5704253E
Cena: účast na akci je bezplatná, účastníci si hradí pouze dopravu do a z Brna, nápoje u sobotní společné večeře a případně příspěvek na ubytování.
O úhradu všech ostatních nákladů, zahrnujících zejména organizační zabezpečení akce a technologické zázemí, sobotní a nedělní oběd, sobotní večeři, nedělní snídani, drobné občerstvení během obou dnů (sušenky, ovoce, záviny) a část poplatku za ubytování, se dělí Středisko Teiresiás s partnery akce.

Časový harmonogram akce

Protože poptávka po Agoře dlouhodobě převyšuje naše možnosti, rozhodli jsme se mírně modifikovat program. Na sobotní dopoledne plánujeme společnou plenární sekci pro až 130 účastníků, na které se bude možné přednáškovou formou seznámit s některými tématy. V sobotu odpoledne a v neděli dopoledne pak proběhnou workshopy v již osvědčené podobě, protože ty stále vnímáme jako stěžejní náplň Agory. Pokud bude ze strany dodavatelských firem a dalších subjektů zájem, můžeme sobotu ještě doplnit o vystavovatelskou část.

Sběr témat na Podzimní Agoru 2018

Sběr témat na Podzimní Agoru 2018 spustíme na konci srpna 2018, registrace pak v druhé polovině září (přesné datum ještě oznámíme). Vážné zájemce o účast na workshopech velmi prosíme, aby si hlídali termíny a včas se zaregistrovali – navyšování míst v jednotlivých workshopech neplánujeme, protože to z prostorových ani koncepčních důvodů není možné. Děkujeme za pochopení.

Pro další informace se můžete obracet na zástupce organizátorů mgr. Radka Pavlíčka.