Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách / Roman Švaříček, Klára Šeďová a kol. SYSNO 624143, přírůstkové číslo 4490 Seznam obrázků v dokumentu: Schéma 3.1 - Flickův model kvantitativního a kvalitativního výzkumu Schéma 3.2 - Maxwellův interaktivní model výzkumného designu. Schéma 4.1.1 - Postup při vedení výzkumu metodou zakotvené teorie podle Strausse (1987) Schéma 4.1.2 - Příklad vztahů mezi indikátory, koncepty a proměnnými (LaRossa, 2005) Schéma 4.1.3 - Postavení centrální kategorie vůči ostatním kategoriím (La Rossa, 2005) Schéma 1 z příkladu 4.1.5: Kategorie „strategie zvládání“: Schéma 2 z příkladu 4.1.5: schéma obsahuje 6 položek, které jsou spojeny šipkami. Schéma 1 z příkladu 4.1.6 : schéma má 6 položek: Schéma 2 z příkladu 4.1.6: schéma se skládá z pěti položek: Obr. 4.3.1 - M. C. Escher: Jedna ruka kreslí druhou Schéma k příkladu 5.2.17 Kódování v ruce: nad natištěným textem psány na různých místech osobní postřehy a poznámky. Ukázka kódování v programu Atlas.ti: okno rozděleno na dvě vertikální části, v jedné je text a v druhé ihned vedle poznámky. Výzkumník 1 Výzkumník 2 schéma 1 z příkladu 4.1.6 Schéma k příkladu 6.24 Schéma k 7.3 tvoří trojúhelník s vrcholy „čtenář“, „kontext“ a „text“. Schéma 8.1 - Proces vedoucí k rozvíjení strategií práce s mocí Schéma 9.1 - Kauzální vztahy