Learning Teaching: a guidbook for English language teachers / Jim Scrivener SYSNO 533745, přírůstkové číslo 3421 Seznam obrázků v dokumentu: Fig. 1.1: (bez popisku) třída s učitelem Fig. 1.2: An experiential learning cycle Fig. 1.3: Teaching and the experiential learning cycle Fig. 1.4: (bez popisku) skupina sedící v kruhu Fig. 1.5: (bez popisku) diskutující skupina Fig. 1.6: Three kinds of teacher Fig. 2.1: Options Fig. 2.2: (Pyramida od základny: Teacher beliefs and values, Teacher attitudes and intentions, Teacher decisions and actions) Fig. 3.1: Language systems, language skills Fig. 4.1: From The Sourcebook Intermediate, Shepherd, Hopkins and Potter (Longman 1992) Fig. 4.2: From Flying Colours Student’s Book 2, Garton-Sprenger and Greenall (Heinemann 1991) Fig. 4.3: Procedure for running an activity (Tato souslednost: Lead in, Set up, Run, Close, Post activity) Fig. 4.4: From The Beginner’s Choice Student’s Book 1, Mohamed and Acklam (Longman 1992) Fig. 4.5: Four types of lesson Fig. 4.6: From New Cambridge English Course Student’s Book 1, Swan and Walter (CUP 1990) Fig. 5.1: Planning circle Fig. 5.2: Formal lesson plan Fig. 5.3: Classroom procedure notes Fig. 5.4: A brief ‘running order’ Fig. 5.5: Getting the objective Fig. 5.6: Museum leaflet text Fig. 5.7 (bez popisku) týdenní kalendář Fig. 5.8: Options and objectives Fig. 5.9: From The Beginner’s Choice Teacher’s Book 1, Mohamed and Acklam (Longman 1992) Fig. 6.1 (bez popisku) Land for sale - Plan A, B, C Fig. 6.2: Pairs compare grid Fig 6.3: Picture difference Fig. 6.4: Stamp collecting Fig. 6.5: Survival Fig 6.6: Splurgs Fig. 7.1 Lunapark Fig. 7.2: From Word Games with English 1, Howard-Williams and Herd (Heinemann 1986) Fig. 7.3: From Wordbuilderby Guy Wellman (Heinemann 1989) Obrázek obchodu Fig. 7.4: Back to the board Ilustrační obrázek: forest; bird; button; shirt; shop. Fig. 7.5: Word list Fig. 7.6: Hlava s mozkem Fig. 7.7: Tabulka Fig. 7.8: Kitchen vocabular Fig. 7.9: Word spider Fig. 7.10: Uprostřed je ‘water’ a na čtyřech ramenech: 1) ice, rain, frost, snow; 2) stream, river, waterfall; 3) swim, dive, paddle; 4) Fig. 7.11: From The Words You Need, Rudzka, Channell, Putseys and Ostyn (Macmillan 1981) Fig. 7.12: Schématická mapa světadílů a různé části jsou pojmenovány na základě asociací Fig. 8.1 (bez popisku) Fig. 8.2: Alternative seating arrangements Fig. 8.3: Seating possibilities in a standard classroom Obrázky (bez popisku) různé aktivity; muž na vlakovém nástupišti; květina ve váze Fig. 8.4 (bez popisku) "He went ti the cinema" Fig. 8.5: Pinpointing the error: these two words are in wrong order Schéma 1 představuje časovou přímku s body ‘Past’, ‘Now’, ‘Future’ Schéma 2 představuje časovou přímku s body ‘Past’, ‘Now’, ‘Future’ – značka přesně odpovídá ‘Now’ Schéma 3 představuje časovou přímku s body ‘Past’, ‘Now’, ‘Future’ – značka je před ‘Now’ Schéma 4 představuje časovou přímku s body ‘Past’, ‘Now’, ‘Future’ – značka je až za ‘Now’ Schéma 5 představuje časovou přímku s body ‘Past’, ‘Now’, ‘Future’ – značka leží až za ‘Now’, ale vede k ní šipka směrem od ‘Past’ Schéma 6 představuje časovou přímku s body ‘Past’, ‘Now’, ‘Future’ – značka leží až za ‘Now’, ale vede k ní šipka směrem od ‘Now’ Schéma 7 představuje časovou přímku s body ‘Past’, (mezi nimi jsou zaznačeny konkrétní časy) ‘Now’, ‘Future’ – je naznačený pohled od ‘Now’ na 7:00 kde je zaznačený kříž a od něj vede šipka k ‘Now’ a dále k jenom čárkovaně ‘Future’ Schéma 8 představuje časovou přímku s body ‘Past’, (mezi nimi jsou zaznačeny konkrétní časy) ‘Now’, ‘Future’ – od ‘Past’ vede plná čára až po 7:00 dále jenom čárkovaná k ‘Now’ Obrázek (bez popisku) kruhy: atwh; a; aeid; nalbtliir Obrázek (bez popisku) beard x prize Fig. 8.6: Who corrects? Obrázek (bez popisku) correct answer Suggestions for time lines (p 105) Fig. 9.1 (bez popisku) různé obrázky: kniha, kuchařka, auto, kočka, pes, nemocnice,... Fig. 9.2: Memory test Obrázek (bez popisku) dva řádky: 3, 2, 4, 5, 5, 1, 7; P, G, S Fig. 9.3: ARC Diagram A – Authentic use; R – Restricted use; C - Clarification and focus. Fig. 9.4: ARC form Fig. 9.5: Phonemic chart (Obrázek odebrán bez náhrady) *Task 2, p 141 Obrázek (bez popisku) Language systems x Language skills Fig. 10.1: The task-feedback circle Fig. 10.2 Today’s news Fig. 10.3 (bez popisku) inzeráty Fig. 10.4: coping, doing exercise, guided writing, free writing Fig. 10.5: coping, doing exercise, guided writing, free writing – z leva vpravo ubývá ‘Accuracy’ a přibývá ‘Fluency’ Fig. 10.6: From The Beginner's Choice Student's Book 1, Mohamed and Acklam (Longman 1992) (Obrázek odebrán bez náhrady) Fig. 10.7: Correction codes Fig. 10.8: Student texts Fig. 11.1: Find someone who ... handout Fig. 11.2 obrázky s letájícím talířem a mimozemšťany Obrázek: MARS, PLANET, JUPITER, ALIEN, FLYING SAUCER,... Fig. 11.3: Obrázek je členěn do pěti polí a dohromady dávají příběh Fig. 11.4: Cuisenaire rods Fig. 11.5: Focusing on grammar by restricting vocabulary (Obrázek odebrán bez náhrady) Fig. 11.6: Making meaning tangible Fig. 11.7: Incorrect word stress Fig. 11.8: Wrong word order Fig. 11.9: Effect of changing sentence stress Fig. 11.10: Oxford and Cambridge exams Obrázek: Osoba s bublinami – getting tired; If I’m safe why take risks?; Obrázek (bez popisku) kolečka a čárky? 1 Obrázek (bez popisku) kolečka a čárky? 2