Osobnost v dimenzích poruchové a neporuchové činnosti : Sborník příspěvků z konference k nedožitým 90. narozeninám prof. PhDr. Roberta Konečného, CSc. SYSNO 521994, přírůstkové číslo 3255 Seznam obrázků v dokumentu: Graf 1. Růstový faktor v závislosti na faktoru úrovně V grafu je znázorněn vztah mezi faktory. Na ose x jsou vyneseny průměrné hodnoty IQ v průběhu výzkumu, na ose y hodnoty faktoru růst-pokles. Graf 2: Model se stabilní inteligencí Graf 3: Model postupně se měnící inteligence GRAF 1 Výkon normálních a autistických dětí a dětí s Downovým syndromem v Baron-Cohenově testu (z Baron-Cohen, Leslie, Frith, 1986). SCHÉMA 1 čtyřkomponentový model systému "čtení mysli" (dle Baron-Cohen, 1994). Obr.č. 1 Schema psychické determinace sportovního výkonu. (Mazurov, Hošek, 1975) Obr. 3 Grafické znázornění trendů změn vztahu osobnosti k prováděné činnosti u sportovního střelce v časovém období 8 dnů. Temperament: sangvinik. Obr.č. 4 Schema operativního ovlivňování výsledků činnosti Obr. 1. Deviantné javy a deviantné správanie podľa poslucháčov psychológie 2. ročníka Trnavskej univerzity r. 1995. Obr. 2. Frekvencia deviácií identifikovaných študentmi 1. roč. psychológie Trnavskej univerzity r. 1996. Obr. 3. Kvantifíkovanie deviantných javov poslucháčmi štúdia psychológie na TU (1/2) a deviantného správania Obr. 3. Kvantifíkovanie deviantných javov poslucháčmi štúdia psychológie na TU (2/2) a deviantného správania Obr. 4. Tabuľka základných údajov o deviáciách, posudzovaných na 4 -stupňovej škále od nedeviantných (1) po veľmi deviantné (4) u mužov a žien. Obr. 5. Chápanie a kvantifikácia deviácií u celého výberu študentov Trnavskej univerzity.