Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením / Dagmar Opatřilová, Zita Nováková et al. SYSNO 874470, přírůstkové číslo 5490 Seznam obrázků v dokumentu: Obr. 1: Raná podpora dětí s vývojovými poruchami Obr. 2: Charakter procesu resilience v konstelaci omezení a zdrojů Obr. 3: Fáze setkání Obr. 4: Fáze pozorování Obr. 5: Fáze plánování Obr. 6: Fáze podpory Obr. 7: Fáze přezkoumání Obr. 8: Lea Gratings Test (Lea-test [online], 2009) Obr. 9: Testování pomocí Teller Acuity Cards (Moravcová, D. [online], 2008–2011) Obr. 10: Cardiff Test (Good-Lite Company [online], 2004–2012) Obr. 11: LEA Symbol Test Cards (Good-Lite Company [online], 2004–2012) Obr. 12: Hiding Heidi Test (Lea-Test [online], 2009) Obr. 13: Lea Puzzle 3D (Lea-test [online], 2009) Obr. 14: LEA Symbols Single Symbol Book (Good-Lite Company [online], 2004–2012) Obr. 15: LEA Symbols Crowded Symbol Book (Good-Lite Company [online], 2004–2012) Obr. 16: LEA Mailbox Game (Hra na poštovní schránku) a její využití při diagnostice (Good-Lite Company [online], 2004–2012) Obr. 17: Stimulačně upravené předměty (Společnost pro ranou péči [online], 2009) Obr. 18: Stimulační koutek (Společnost pro ranou péči [online], 2009) Obr. 19: Light box a ukázky ze sady 1., 2., 3. úrovně (Skalická, M. et al. [online]. c2008–2011) Obr. 20: Ukázka ze sady Lilly a Gogo (Skalická, M. et al. [online]. c2008–2011) Obr. 21: Propojení citoslovce, předmětu a obrázku Obr. 22: Přiřazování Obr. 23: Černobílé piktogramy Obr. 24: Postup osvojování piktogramů Obr. 25: Tematický deník – „jdeme ven“ Obr. 26: Ukázka – Znak do řeči Obr. 27: Příklad využití znaků při tvoření vět