Edukace osob s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami / Dagmar Opatřilová SYSNO 1021908, přírůstkové číslo 6259 Seznam obrázků v dokumentu: Graf 11: Podpora fyzického rozvoje Graf 12: Kompenzační pomůcky Graf 13: Podpora komunikace Graf 14: Metody práce Graf 15: Speciální metody Graf 16: Terapie Graf 17: Animoterapie Graf 18: Důsledky postižení – míra podpory Graf 20: Zdroje pomoci při výuce Graf 21: Hodnocení spolupráce Seznam obrázků adaptovaných pomocí textu: Obr. 1: Možné predikace pro vznik vícenásobného postižení Obr. 2: Zákonitosti ve vývoji vjemů Obr. 3: Vývoj komunikace Obr. 4: Strukturování cílů edukace Obr. 5: Proces plánování Obr. 6: Speciálněpedagogická diagnostika Obr. 7: Hierarchie vytváření podpůrného plánu Obr. 8: Propojení oblastí hrubé motoriky Obr. 9: Propojení oblastí jemné motoriky Obr. 10: Pravidla při realizaci metody rozvíjejícího pohybu Graf 1: Přehled získaných odpovědí podle krajů Graf 2: Sídlo ZŠS. Ve městě: 80%. Na venkově: 20%& Graf 3: Velikost školy. Malá škola (do 50 žáků): 60%. Velká škola (51 žáků a více): 40%. Graf 4: Vzdělávání žáků. Graf 5: Vzdělání pedagoga Graf 6: Věk pedagoga Graf 7: Diagnóza žáka Graf 8: Pohlaví žáka Graf 9: Mobilita žáka Graf 10: Četnost poskytované podpory