Učení pro pracoviště: Prostor pro uplatnění konceptu workplace learning v českém prostředí / Petr Novotný SYSNO 6338359, přírůstkové číslo 6293 Seznam obrázků v dokumentu: Schéma 1: Společnosti ve vývojovém sledu podle dominantního modu produkce Schéma 2: Ideální a reálný model propojení formálního a neformálního vzdělávání v rámci celoživotního učení Schéma 3: Typické situace při investování do profesního vzdělávání zaměstnanců v podniku Schéma 4: Pole společného zájmu oborů vzdělávání dospělých, rozvoje lidských zdrojů a ekonomiky vzdělávání v podobě ideje celoživotního učení (dospělých) Schéma 5: Struktura situací na pracovišti a varianty jejich řešení z pohledu pracovníka Schéma 6: Učení pro pracoviště jako průnik rovinami učení Schéma 7: Učení pro pracoviště jako průřez učením vztaženým k pracovnímu místu Schéma 8: Učení pro pracoviště v průniku fyzických prostorů Schéma 9: Individuální, skupinové a organizační učení v kontextu organizace Schéma 10: Schéma procesu sociální konstrukce realit Schéma 11: Úspěšný a neúspěšný učební cyklus Schéma 12: Střet či sladění učebních cyklů Schéma 13: Formy rozvoje lidí Schéma 14: Model učení pro pracoviště Schéma 15: Učící se kultura/učební prostředí