Metody a postupy poznávání žáka / Václav Mertin, Lenka Krejčová SYSNO 856724, přírůstkové číslo 5244 Seznam obrázků v dokumentu: Obr. 7: Nárůst slovní zásoby Obr. 13: Přátelské vazby ve třídě podle dotazníku B–3 Seznam obrázků adaptovaných pomocí textu: Obr. 1: Příklad výsledků sémantického diferenciálu Obr. 2: Ukázka poznámek vysokoškolského studenta, které kombinují tendenci k vizualizaci a sekvenční zpracování informací, což je pro dotyčného velmi typický způsob zpracování informací, a jak sám říká, pomáhá mu také utřídit si myšlenky Obr. 3: Postupy práce při odlišných učebních stylech (zpracováno podle Hargreaves, 2007) Obr. 4: Členění řečových a komunikačních dovedností Obr. 5: Členění řečových dovedností v logopedické praxi Obr. 6: Rozdělení slovníku Obr. 8: Činitelé ovlivňující proces osvojování artikulace Obr. 9: Škála pro odhad úspěšnosti skoku Obr. 10: Dotazník obecné vlastní účinnosti Obr. 11: Klíčové oblasti pozitivního školního klimatu Obr. 12: Shrnutí výsledků dotazníku B–3 pro celou třídu Obr. 14: Příklad záznamového archu plánování změn ve třídě Obr. 15: Principy úspěšné komunikace (SPIN, 2004) Obr. 16: Komunikační vzorce úspěšné interakce (Bidlová, Moravčíková, 1997)