Styly učení žáků a studentů / Jiří Mareš SYSNO 549709, přírůstkové číslo 3778 Seznam obrázků v dokumentu: Obr. 2 Kolbův model zkušenostního učení a žákovských typů Obr. 3 Typy žáků podle Kolbovy teorie zkušenostního učení Obr. 4 Vývojový pohled na Kolbovu teorii zkušenostního učení (modifikovaně podle Claxton a Murrell, 1987, s. 43) Obr. 5 Model vztahů mezi motivací, záměry, průběhem a výsledky učení (podle Newble, Entwistle, 1986, Entwistle, 1988, s. 46-47) Obr. 7 Vztah kognitivních stylů a stylů učení (částečné překrývání). Obr. 8 Vztah kognitivních stylů a stylů učení (ztotožňování) Obr. 9 Vztah kognitivních stylů a stylů učení (nadřazenost kognitivních stylů) Obr. 10 Vztah kognitivních stylů a stylů učení (nadřazenost stylů učení) Obr. 12 Strukturní model stylů učení (podle Marshall, 1987, s. 419) Ukázka z dotazníku LSP (Keefe, 1988, s. 20) Obr. 14 Model autoregulovaného učení (modifikovaně podle Winne, 1997, s. 399) Seznam obrázků adaptovaných pomocí textu: Obr. 1 Učení akcentující žákovské zkušenosti (podle Marton, 1988, s. 66) Obr. 6 Kontextové vlivy na učení (modifikovaně podle R Ramsden, 1988, s. 161) Obr. 11 Model vazeb mezi individuálními rozdíly a styly učení (Schmeck, 1988b) Obr. 13 Ukázka formuláře dotazníku LSI (Dunn et al., 1989)