Základy inkluzivní pedagogiky / Viktor Lechta SYSNO 856714, přírůstkové číslo 5243 Seznam obrázků v dokumentu: Obr. 2 Postižení jako proces na základě pojetí WHO z r. 2001. Obr. 3 Primární a asociační oblasti mozkové kůry Obr. 4 Vnitřní části pravé mozkové hemisféry se strukturami, které tvoří limbický systém. Corpus callosum je příčně šrafované. Vlevo jsou vnitřní plochy čelního laloku, vpravo vnitřní plochy týlního laloku. Obr. 7 Linie komunikace ve skupinách 3–5členných (Kasíková, 1997) Seznam obrázků adaptovaných pomocí textu: Obr. 1 Postižení jako proces na základě pojetí WHO z r. 1980. Onemocnění, úraz, abnormalita, prostředí, zvyklosti Obr. 5 Schéma skupin aktérů inkluzivní výuky. Obr. 6 Principy kooperativního učení