Aktuální otázky teorie výchovy: Teoretická východiska, výzkumné nálezy a závěry pro praxi / Jana Krátká SYSNO 844625, přírůstkové číslo 5142 Seznam obrázků v dokumentu: Obr 1: Pohlaví respondentů Obr 2: Věk respondentů Obr. 3: Filmy v průměru zhlédnuté za týden Obr. 4: Jednotlivé díly seriálů v průměru zhlédnuté za týden Obr. 5: Počet zhlédnutých filmů a seriálů za týden ve vztahu k věku, pohlaví a vzdělání Obr. 6: Způsob výběru sledovaných filmů a seriálů Obr. 7: Vlastnosti diváka a vlastnosti postavy, s níž se ztotožňuje Obr. 8: Počet osob, s nimiž sledujeme příběh na stejném místě a ve stejném čase Obr. 9: Vztah mezi délkou praxe třídních učitelů a průměrnou frekvencí výskytu edukačních otázek, kterými se třídní učitelé zabývají Obr. 10: Vztah mezi délkou praxe třídního učitele a frekvencí témat, která třídní učitelé řeší s ostatními vyučujícími školy Obr. 11: Vztah mezi délkou praxe třídního učitele a frekvencí témat, která třídní učitelé řeší s výchovným poradcem Obr. 12: Vztah mezi pohlavím třídního učitele a jeho názorem na důležitost jeho funkce Obr. 13: Vztah mezi pohlavím třídního učitele a jeho názorem na náročnost funkce třídního učitel Obr. 14: Vztah mezi délkou praxe třídního učitele a názorem na připravenost na funkci třídního učitele Obr. 15: Srovnání oblastí, které je pro rodiče (matky a otce žáků) důležité řešit s třídním učitelem Obr. 16: Srovnání oblastí, které rodiče (matky a otce žáků) nejčastěji řeší s třídním učitelem Obr. 17: Vztah mezi oblastmi, které rodiče žáků skutečně řeší s třídním učitelem, a které jsou pro ně významné Obr. 18: Vztah mezi pohlavím rodičů a jejich obrazem ideálního třídního učitele