Úvod do studia tonální harmonie / Emil Hradecký SYSNO 852507, přírůstkové číslo 5217 Seznam obrázků v dokumentu: Schéma 1: Trojzvuky Schéma 2: Trojzvuky 2 Schéma 3: Obyčejné schéma Schéma 4: Základní tonální vztahy Schéma 5: Zrcadlová protikladnost Schéma 6: Písemné schéma Schéma 7: Příslušnost k harmonickým jednotkám I Schéma 8: Příslušnost k harmonickým jednotkám II Schéma 9: Harmonická stupnice Schéma 10: První komplikace Schéma 11: Trojzvuk 3. a 6. stupně Schéma 12: Trojzvuk 2. a 7. stupně Schéma 13: Stěžejní tóny Schéma 14: Čtyřzvuky Schéma 15: I, II, III Schéma 16: Tónorody Schéma 17: Vyšší stupeň Schéma 18: Durová a mollová interpretace Seznam notových záznamů v dokumentu: Notový záznam 1: Organum přísné (Mus. enchir., 9. stol.) Notový záznam 2: Organum volné (Mus. enchir., 9. stol.) Notový záznam 3: Organum přísné II (Mus. enchir., 9. stol.) Notový záznam 4: Organum ze školy v St. Martial (12. stol.) Notový záznam 5: Nota proti notě Notový záznam 6: Pérotin, Magnus liber (13. stol.) Notový záznam 7: Conductus Roma gaudens (úryvek) Notový záznam 8: Rondeau Amour et ma dame aussi (13. stol.) Notový záznam 9: „Der Unvürzaghete“ (asi 1200) Notový záznam 10: Anonym rkp. Maidstone A 13 (13. stol.) Notový záznam 11: Sekvence Jesu Cristes milde moder (13. stol.) Notový záznam 12: Discantus In te, Domine, speravi (13. stol.) Notový záznam 13: J. l‘Escurel, Rondeau (závěr) Notový záznam 14: G. de Machaut, Rondeau Notový záznam 15: G. da Cascia_Závěr madrigalu Nel mezzo a sei paon (kol r. 1340) Notový záznam 16: Závěr Notový záznam 17: Fr. Landini_Začátek madrigalu Per la mia dolce piaga Notový záznam 18: L. Power, Beata progenies (poč. 15. stol.), úryvek Notový záznam 19: Závěr Notový záznam 20: Klasické harmonické schéma Notový záznam 21: J. Dunstable, Alma Redemptoris (1. pol. 15. stol.), začátek Notový záznam 22: Jakob Qbrecht, Salve Regina (úryvek) Notový záznam 23: L. Marenzio, Solo e pentoso Notový záznam 24: C. Gesualdo, Mercé! grido piangendo Notový záznam 25: O. di Lasso, Christe, Dei soboles Notový záznam 26: G. P. da Palestrina, Stabat Mater Notový záznam 27: Začátek řady alikvotních tónů Notový záznam 28: Proporce aritmetická Notový záznam 29: Mollový trojzvuk Notový záznam 30: Poměr dvou trojzvuků Notový záznam 31: Cl. Monteverdi: L’incoronazione di Poppea (úryvek ze 2. aktu opery) Notový záznam 32: Řada alikvótních tónů Notový záznam 33: Candence parfaite Notový záznam 34: Terciový poměr Notový záznam 35a: Nónový akord Notový záznam 35b: Chromatický útvar Notový záznam 36: Poslední takty předehry k Libuši Notový záznam 37: Spoje Notový záznam 38: Spoje C dur Notový záznam 39: Školský čtyřhlas Notový záznam 40: Běžné klavírní stylizace klasického typu Notový záznam 41: Harmonický výsledek Notový záznam 42: Částečná shoda Notový záznam 43: Kvartsextakord Notový záznam 44: Částečně vázaný kvartsextakord Notový záznam 45: Kvartsextakord průchodný Notový záznam 46: Reálný čtyřhlas Notový záznam 47: Zdvojený citlivý tón Notový záznam 48: Volné spojení Notový záznam 49: Střídavé dominanty Notový záznam 50: Spoj klamný Notový záznam 51: Poměr dominantní Notový záznam 52: Kombinované použití dominantního čtyřzvuku Notový záznam 53: Vícezvuky Notový záznam 54: Frygický trojzvuk